måndag 28 april 2008

Let's get it started



Med risk för att låta skrytig, men har inte denna bloggen utvecklats lite till någon slags reklampelare?


Det är fett, för tillfället, och jag tänker fortsätta i samma anda och pusha lite för min nya tandborste.


Den låg där som en uppenbarelse på ICA Maxi i Västra Hamnen och glänste líte i sin korg med hundratalet andra tandborstar. Prislappen ovanför tandborstkorgen gjorde sitt "39,90". Det är svårt att stå emot ojämna siffror. Det unika med denna tandborste är att den alltså spelar musik i munnen. Hallåja, om jag var tvungen att prova det. Jag kunde välja mellan Kelly Clarkson och Black Eyed Peas i min mun och trots Kellys looks så vann de mörkögda ärtorna.


Det är så fantastiskt! Den låter inte mycket för världen utåt, men när den nuddar mina gaddar skapas ljuvlig musik i min käft! Den spelar i precis två minuter och volymen regleras efter hur hårt du borstar. Dessutom måste du ju borsta hyfsat rytmiskt för att det inte ska bli världens hack i låten (och det vill man ju inte).


Nu blev ni allt sugna på att få ett lika härligt smile som jag och Carola, va?
Läs mer på http://www.toothtunes.se/ och hitta DIN närmaste återförsäljare. Katchiiing!

2 kommentarer:

Olov Källgarn sa...

Sanna, kan inte du skriva ett inlägg om Robyn?
Jag vill veta vad du tycker om Robyn.

Olov Källgarn sa...

Kan du skriva om Robyn nu ffs!!

Letar du ettår nåd?