måndag 14 mars 2011

Moderapport från sängläge

NU ÄR JAG SJUK!
Det var som att jag hausade fram det här i veckan genom att ligga i sängen och "vila upp mig". Nu har jag en rejäl anledning "vila upp mig".

Har feber, för första gången sen förra året vid den här tiden. Har även exakt samma typ av luftvägsproblem som för ett år sen ( I know coz I checked on my hostmedicin which I got den 16 mars 2010) och jag har vansinnig smärta i ögonen. Jag kan bara titta rakt fram! Fruktansvärt frustrerande, jag vet inte om jag håller på att bli blind eller vad som sker. Tips om eventuella sjukdomar som har dessa symptom mottages vänligen!

Jag blir extremt rastlös av att inte jobba, men är faktiskt så himla dålig just nu att jag inte ens orkar vara rastlös! Då borde ni fatta hur dåligt jag mår.


Innan jag blev dödssjuk hann jag inhandla sommaren GLAJJOR! Check'em out!
Versace 2700 :-

























Haha, skoja ba. Gina Tricot, 59 kr

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?