lördag 22 oktober 2011

Dworek svarar på 600 läsarfrågor.

Aight, min mailkorg har verkligen EXPLODERAT, enorma mängder kommentarer och frågor har kommit in. Jag börjar beta av dem här nu då, ca 600 tänkte jag ta idag.

1. Vem är du? Jag är jag, okej?!
2. Attityd: Oklar.
3. Ålder: Tjugofem
4. E-post: Har.
5. Stjärntecken: Tvilling.
6. Jag kommer från: Mammas mage.
7. Jag bor: Malmö! Sverige! Världen!
8. Mentalitet: Lynnig?
13. Internet Explorer eller Netscape?: Netscape?! <- lolade. Svaret är Mozilla Firefox.
17. Familj: Två killar o en tjej. O jag då!
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Åh, sicken rolig fråga! Tror det är hjärnan... DOH!
21. Varelse jag är lik: Drew Barrymore
22. Tror du på något? Köttets lust och själens obotliga ensamhet.
23. Frisyr: Mörkt, mycket, överallt.
24. Hårfärg: Mörkbrun
26. Längd: 1.68
28. Skostorlek: 39-40
29. Gillar: Söta saker, bra musik, "att ha kul".
28. Ogillar: Tanter, negativism, att misslyckas.
31. Favoritmat: Sushi.
32. Favoritglass: Allt med nötter i.
35. Favoritdryck: Vin är en fantastisk liten dryck. Annars Pepsi Max!
36. Gillar du godis? Underdrift!
37. Isåfall vilken sort? Choklad! Marsipan! Kalorier!
41. Min favoritklädesplagg: Just nu; stickade tröjor.
42. Min favoritbok: Norwegian Wood.
43. Min favoritmusik: Jazz.
44. Min favoritlukt: Just nu; Dior - Hypnotic Poison. På män är det Poco Rabane (stavn??? orkar ej googla) One Million
46. Öl eller vin? Olika drycker för olika situationer.
47. Liknar du en kändis? Drew Barrymore, säger vissa.
50. Bästa låten i världen: Just nu; Chet Baker - Just Friends.
53. Skriver du dagbok? Ibland. Inte så jätteofta.
55. Älsklingsfärg: Röd, tror jag. Eller grön.
56. Skulle aldrig ta på dig: Är öppen för de flesta förslag!
57. Vad ville du bli när du var liten? Lärare eller veterinär.
58. Blev du det? 1/2 accomplished
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil isåfall.
61. Katt eller hund? KATT.
62. Har du nån nojja? Inte just idag.
63. Fobier? Näaeeee, tror ej.
64. Deppig eller glad? Glad, för det mesta.
66. Värdesätter du ärlighet? Ja. (Eller wtf, vem gör inte?)
69. Känner du en mytoman? Kände.
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej!
71. Är du kär?: I livet!
74. Vem/vilka vet mest om dig? En och annan.
75. Gillar du att slåss eller? Haha älskar denna fråga, med ett kaxigt "eller" på slutet. JA DET GÖR JAG. Nåt fel på det, eller???
79. Är du seriös? Varje dag!
85. Vem är snyggast i världen? Ed Harcourt.
86. Vad är du allergisk mot? Mögel.
90. Vad gör du nästa år? Det vet jag verkligen inte. Jag kan knappt planera en dag fram, som Jason brukar säga.
92. Hårdrock eller synth? Bey-blades!
94. Har du utländska föräldrar? Inte vad jag vet.
98. Är du sexuellt frustrerad? Har ej fått diagnosen på papper.
99. Vem är snällast just nu? Ohh, kan inte komma på någon. De flesta är så jävla jävliga jämt!
100. Var har du ont? Ingenstans! Mätt och trätt och nöjd.
108. Vad tycker du om idrott? Nej.
109. Gillar du att fotografera? Nä.
111. Salt eller socker? Socker... mmm!
117. Gillar du ketchup? Ja.
118. Sushi eller hamburgare? Sushi! Sen hamburgare, som efterrätt.
119. Små eller stora bokstäver? Versal i början av meningen, därefter gemener. LOL.
124. Är du blyg? Ja. Ibland!
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? AFRIKA.
133. Har du någon piercing? Tre i öronen, två inaktiva i näsvinge och underläpp.
135. Använder du smycken? Ja. Har syga mängder halsband!
138. Är du glad nu? Jovars! Har ingenting att klaga på. (tråkigt svar!!)
139. Var du glad igår? Jovars! Hade ingenting att klaga på...
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand? Dig.
142. Kaffe eller the? The. Fast det heter te.
145. Om jag vore en färg: Röd. Passion!
146. Jag har kysst: Ja.
147. Sexuell läggning: Ja. Det har jag.
148. Jag har: planer på att köpa en iPhone.
149. Barn: Har 20 st på jobbet.
157. På min fritid: Spela piano, sova, träna.
159. Om sex månader: Mars?
160. Jag samlar på: Skor och kläder.
165. Jag ångrar att jag inte: Föddes som katt.
166. Jag blir glad av: Snela människor.
167. Jag blir förbannad av: Negativa människor.
170. Om jag fick 10 miljoner: Skulle jag vara rik.
172. Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon: hångla med Kissie.
174. När ingen ser mig: är jag osynlig )::::
179. Bästa tekniska uppfinningen: Daudan?
180. Levande begravd eller levande kremerad: Levande kremerad. Palla ligga där i mörkret och gråta, o få in jord i ögonen?
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Isåfall i sömnens underbara värld.
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: ----"----
194. Jag har använt sexleksaker: Sluta fråga sånt!!!
195. Vilka: Jag sa....
197. Jag har betalat för sex: Nej, inte än.
207. Min konstigaste sexuella upplevelse: är privat.
208. Beskriv dig själv med tre ord: vild, kreativ, driftig.
209. Har du nån gång varit deprimerad: Ja.
210. Känner du någon som varit/är deprimerad: Ja.
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: Ja.
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Ja.
215. Har du bra självförtroende: Inte i stil med Blondinbella, men...
216. Älskar du livet: Ja! Jag vill tacka livet!!!
219. Vad har du för humor: Rätt alldaglig.
220. Har du en bästa vän: Ja.
226. Läser du? Ja!
230. Mobiltelefonen betyder för dig: Meget. Min ögonsten, lol.
236. Drömmer du? Ja? Precis som alla andra normala människor.
237. Om ja; minns du dina drömmar: Ja.
241. Röker du? Nee men fy!
243. Spara eller slösa? Både och.
249. Favoritsemesterställe: Österlen.
255. Vem diskar hemma hos er? Just nu, min "sambo", vilket är ljuvligt. Annars är det lelle jag.
256. Storhandlar du? Nej! En gång om året kanske jag går till Willys, handlar för 300 kr o får grovångest.
257. Är det något du är bra på? Att handla? Eller vadå?
258. Är du praktisk? Ptja.
259. Är du teknisk? Verkligen inte.
268. Tittar på TV: Nej.
269. Hur mycket tittar du på TV? Typ ingenting.
270. Äger du nån leksak? Kattleksaker.
272. Lekte du med Barbies som liten? Ja.
273. Eller föredrog du lego? Det också!
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt: Det är väl inte skamligt iallafall. Är det här en fråga från 1800-talet eller, ahahaha?
275. Vad anser du om porr? Det är ett sjukt roligt ord. Och så rimmar det på knorr!
276. Fotograferar du mycket? Nej. MIN JÄVLA KAMERA I MOBILEN ÄR SÖNDER, TACK FÖR PÅMINNELSEN.
279. Högtid du gillar? Gillar generellt inte högtider.
280. Har du prestationsångest? Nej.
283. Dricker du mjölk? Nej.
290. Har du varit på festivaler? Ja.
293. Hur ofta byter du sängkläder? Typ en gång i månaden?
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? Ja.
302. Gillar du att betala räkningar? Betalar inte räkningar. (De dras automagiskt!)
303. Har du koll på din ekonomi? Ja.
306. Har du något synfel? Ja! Massor !
307. David Bowie eller Beatles? Beatles.
308. Vet du vad ordet paradoxal betyder? Ja.
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika/vårdpryttlar? Pryttlar!! ahahah. Men nei, jag är inte den typen.
316. Är du social? Mjaeeooojaa kanske.
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Nej. NEJ för guds skull.
318. Vad är det mest romantiska du vet? Jag vet inget romantiskt.
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Lolar?
321. Bra egenskaper hos en kille/tjej är: Humor! Livsbejakande! Positiv! Snygg!
322. Bra egenskaper hos en vän är: Samma!
323. Dåliga egenskaper hos en vän är: Motsatsen!
326. Vet du vad emotionell instabilitet betyder? Ja, fröken.
327. När något går sönder blir du: Oberörd.
328. När du gör dig illa blir du: Skadad?
329. Gråter du ofta? Nej.
331. Vilken är den bästa känslan du vet? Att veta att man ska göra nåt ball snart.
332. Är känslor svåra att förstå sig på ibland? Jo.
338. Tycker du utseendet är viktigt? Lite väl.
339. Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? Det är väl det som skiljer ett förhållande från en kompisrelation, typ.
341. Trivs du på ditt jobb/utbildning nu? Ja.
343. Om du fick vrida tillbaka tiden en gång? Säger jag inte!
355. Favoritcafé? F.d Vinyl!
356. 50 tal eller 80 tal? 50-tal! Mmm!
357. Har du slagit någon nån gång? Ja. En lavett! Hihihih.
358. Om ja; skämdes du efteråt? Nä. Hon förtjänade det.
360. Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande? Nej.
363. Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit? Hahaha, nä?
364. Vad får dig illamående? Laktos.
367. Trodde du på tandfen som liten? Nä.
369. Får du blommor ofta? Inte jätteofta, va! Skärpning!
371. Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig: att jag fick massa önskningar!
376. Hade du en bra barndom? Ja, det tkr jag.
377. Gillar du att fiska? Lskar naturen!
379. Gillar du kakor, tårta och bullar? Ja, ja, ja.
382. När brukar du gå och lägga dig? Kl 22.30! Lol.
383. Har du några särskilda kvällsrutiner? Sätta mobilen på laddning. Sätta igång alarm. Släcka lampan.
384. Hör du nåt ljud just nu? Nej.
385. Ensamhet är: Fint!
386. Ögonfärg: Olivfärgade ???
387. Beroende av: Socker.
388. Hur mycket smink använder du dagligen?: 100 g. Haha, nä jag vet inte.
389. Vad har du ätit idag?: 2 ägg, en banan, räkcrepes, ugnsbakad kummel och smulpaj. <- mätt!
390. Dagens klädsel: Svarta jeans, orange "olle" dvs stickad tröja.
391. Senaste låt du hörde?: Nån remix av "Mr Brightside"
392. Senaste inköp?: En uggla gjord av snäckor.
393. Vilka hårfärger har du haft?: Massa.
394. Brukar du äta frukost?: Njae.
395. Vad gör du på helgerna?: Lever mitt vuxna liv.
396. Gillar du att få uppmärksamhet?: Njae, depends!
397. Din största talang?: Att jag genomför saker.
398. Husdjur: Tre dyr.
399. Hur är ditt hår?: Uppsatt. Stort.
400. Brukar du bädda sängen?: Ja. Varje dag. Annars är lakanet alldeles nerhårat när jag kommer hem...
411. Har du mest skivor eller filmer?: Skivor?? Heheh, är nog fler "skivor" (lol) än filmer iaf.
413. Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Var la 19
414. Hur många timmar sover du på en natt?: 8. Ca. Mer eller mindre.
415. Föredrar du att vara singel?: Föredrar ingenting!
416. Senaste hångel?: kOnFiDeNZiElLt
417. Är du nöjd med dig själv?: Jag ligger här och duger.
418. Hur mår du just nu?: Bra!
419. Senaste program du såg på?: Robins.
420. Senaste film?: Såg "I love you man" igår.
421. Senaste bok?: One Day.
422. Vad var det senaste du sa?: "Godnatt"
423. Hur ofta tvättar du ansiktet?: Varje dag. Duktig_tjej.
424. Vad har du i ditt fönster?: Djur.
425. Vem var den senaste personen du umgicks med?: Mamma! Hehe!
426. Hur dags gick du och la dig igår?: Typ runt kl 01.00
427. Och klev upp?: 09.00. Då hade jag legat och gosat i en timme!
428. Vad behöver du mest just nu?: Sova, tror jag.
429. Har du bra minne?: Njae, inte jätte.
430. Vad ska du göra ikväll?: Svara på dessa superintressanta frågor.
431. tycker du om någon?: Ja.
432. önskar du att du bodde någon annanstans: Njae.
433. tänker du på självmord: Andras isf.
434. tycker andra att du är attraktiv: Vet väl inte jag!
435. vill du ha fler tatueringar: Kan börja med en.
436. dricker du: Ja.
437. använder du droger: Ja/Nej
438. vilket shampoo använder du: Inget !
439. vilken parfym använder du: Just nu, som jag sa Dior.
440. vilka skor använder du: Alla möjliga.
441. vad är du rädd för: Riktigt jävla psykomänniskor.
442. gillar du att tvätta: NEJ.
443. gillar du bergochdalbana: Njae. Bara Flumeride!
444. bär du ett donationskort: Hahahahahaha ahahah aj.
445. vad åt du till frukost? Ägg!
446. hur spenderar du sommaren? I min lilla stuga.
447. vad förfestar du på? På en lägenhet.
448. nätlinnen? Nej tack.
449. vem fick du senast en komplimang av? Min mormor. HAHA!
450. vad sa personen i fråga? Något om mina ögonfransar.
451. vad är riktigt jävla töntigt? Töntar!
452. gjorde du senast bort dig? Minns ej. Alltså; aldrig!
453. pinsamt fylle-sms? Har hänt.
454. vem hade du senast en dispyt med? En TANT.
455. vad handlade det om? Idioti.
456. vart köper du dina kläder? I affärer.
457. varför svarar du på såna här frågor? För att glädja er.
458. vad gör dig riktigt opepp? Negativitet!
459. byxor? Ja, det är ql.
460. när är någon söt? När den är söt.
461. har du raggat på internet? Raggat??? Jag??? ahahah.
462. hur bor du just nu? Tvåa.
463. trivs du med hur du bor? Lskar.
464. har du använt någon hårprodukt? Ja. Erkänner!
465. hur många speglar finns i det rum du är i nu? En.
466. var är du nu? I min mormor och morfars hus.
467. saknar du någon nu? Kanske!
468. isåfall vem? Mina djur kanske!
469. har du åkt fast för snatteri någon gång? Nix.
470. när var du i en affär senast? Idag.
471. mötte du någon du kände då? Nej, det vore rätt random isf, eftersom jag är 40 mil från hem.
472. tycker du om dina grannar? Ja. När de inte eldar upp sina lägenheter.
473. när fick du senast en present? Häromdan av min tillfälliga zämbo! Det var ljuvligt.
474. vad har du för framtidsplaner? Bli chef. Bo på landet.
475. när gjorde du senast något riktigt dumt? Vet ej.
476. vad drack du senast? Vin, mihihih
477. har du några högklackade skor? Ja. (Är tjej)
478. brukar du se tv3’s sommarnattbio? Haha, old question, ja.
479. har du en hårborste i din väska? Haha nej. Inga hårborstar kommer in i detta barr.
480. hur många lampor har du i ditt rum? Fyra.
481. Hur många barn ska du ha? Två. MAX!
482. hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? Bäst. Hehe.
483. är det många som läser din dagbok på internet? Har ingen dagbok på Internet.
484. vilken färg har du på dina underkläder nu? Svart.
485. vad tycker du om sex and the city? Rulez.
486. hur ofta loggar du in på skunk? Ahahah.
487. gillar du dokumentärer? Ja.
488. längtar du till din nästa födelsedag? Neii!!!
489. brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Nej. Tvärtom ):
490. har du rakat dina ben någon gång? Ja, det har hänt.
491. vilka språk kan du prata? Svenska. Engelska. Slut!
492. är du sugen på något nu? Nä.
493. vilken är din favoritkaka? Biskvi kanske!
494. när fikade du senast? Vet ej. Ogillar ordet fika.
495. vilken stad är din mamma från ursprungligen? Boråååås!
496. är 50 cent bra? Funkar ej i Sverige. 50-öringen är ju t.o.m borta nu.
497. vad är det värsta du orsakat på ett badrum? Haha, vet inte?
498. har du kvar dina barndomsskivor? Ja.
499. hur många hål har du i öronen? Tre.
500. brukar du bada i sjöar om somrarna? Nä. Eklit.
501. säger ofta: "lol" <- patetisk!
502. nån jag stör mig på: Vissa gamla människor som vägrar förnya sig.
503. jag får ont i magen: När jag äter laktos eller oroar mig.
504. om jag var döende skulle jag: Leva livet.
505. tivoli eller djurpark: Tivoli!
506. favoritspel: Spelade asmkt Sims innan. O sen Pebbles, eller vafan hette det?
507. första jobbet: Telefonförsäljare. Classic!
508. hemma eller borta? Hemma!
509. bio eller video? Bio är NAIZ.
510. hungrig eller törstig? Törstig iz better.
511. hip hop eller soul? Soul isåfall. Fast nää. Åh, jazz.
512. punk eller hårdrock? Dör.
513. asien eller amerika? Hejdå.
514. trean, femman, z-tv eller public service: Inget.
515. vatten eller juice? Vatten.
516. rik eller fattig? Rik.
517. fotboll eller hockey? Fotboll då. Varmare.
518. coolio eller puff d? Coolio! HEHE
519. bush eller hamas? Nej.
520. rött eller vitt vin? Vitt!
521. hund eller katt? Cat.
522. bo lundgren eller alf svensson? Nej.
523. rösta eller inte rösta? Rösta bör man, annars dör man.
524. plugga eller jobba? Plugga, sen jobba.
525. naken eller påklädd? Påklädd.
526. nirvana eller red hot chili peppers? Nirvana.
527. london eller new york? NY
528. fotbolls vm eller roskilde? Roskilde.
529. håkan jaldung eller tyska terrorister? Åh älskar tyska terrorister. verkligen!
530. rockstar eller moviestar? Vet ej.
531. ricky martin eller robyn? Robyn.
532. fisk eller fågel? Fesk!
533. arg eller ledsen? Inget, takk!
534. sy eller snickra? Sy.
535. plugga eller ta en öl? Ta en öl.
536. veckorevyn eller darling? Hejdå.
537. café eller ölhak? Öl.
538. cigg eller snus? Ciggsnus.
539. blind eller döv? Dövstumblind
540. strippa eller städerska? Städerska som strippar.
541. biljard eller bowling? Både.
542. tp eller vem vill bli miljonär? TP.
543. danmark eller norge? Danmark.
544. teater eller film? Film.
545. barn nu eller aldrig? Nu.
546. varg eller björn? Varg.
547. våning eller villa? Våning. Och villa!
548. eminem eller public enemy? Nej.
549. nyår eller midsommar? Midsommar.
550. öl eller sprit? Sprit är mer effektivt.
551. saft eller läsk? Läsk. Saft är för sliskigt.
552. du eller jag? Du.
553. kristen eller satanist? Inget.
554. boule eller krocket? Krocket är fan asql!
555. robinson eller farmen? FARMEN! MINNS <3
556. fysik eller historia? Historia då. Fast jag hatar det.
557. idrott eller teater? Teater.
558. maffialedare eller polischef? Polischef.
559. rederiet eller tre kronor? TRE KRONOR<3<3<3
560. pizza eller pasta? Inget av're!
561. dator eller teve? Dator.
562. alltid totalkasst sex eller oskuld hela livet? Äh!
563. bra eller dåligt quiz? Väljer ett dåligt.
564. Har du haft krångel med myndigheterna någon gång? Haha, nej.
565. Brukar du kissa var som helst när du är full? Ja.
566. Har du besökt Pajala? Nej, inte än.
567. Vad anser du om the Manic Street Preachers? Mkt oklart.
568. Har du någon gång blivit bjuden något att dricka vid utgång? Ja.
569. Känner du till Nietzsches teori om übermensch? Ja.
570. Spelar du något instrument? Piano o lite gitarr.
571. Brukar du snusa? Varje gång när jag sover, ehehehe.
572. Vad innehåller din favoritnattmacka? Äter ej på natten.
573. Hur bygger man en riktigt bra fågelholk? www.justfuckinggoogleit.com
574. Hur ser din favoritsneaker ut? Adidas.
575. Hur många öl brukar du dricka när du går ut? Beror på.
576. Vad borde du egentligen göra (istället för att sitta framför datorn)? Sova.
577. Vem är Kim Källström? Nån kille.
578. Har du ett regelbundet sexliv? Haha, är du min gynekolog? ):
579. Tittar du alltid på reklamen på tv? Nej.
580. McDonald’s eller Burger King? Max. <3
581. Är du egoist? ibland.
582. Har du varit panda? Nej.
583. Känner du att du måste kontrollera dina medmänniskor? Ja. Haha! Leda in dem rätt.
584. Tycker du om din pappa? Ja.
585. Ger du pengar till lodisar? Om jag har en krona över, så. Men i detta kontantlösa samhälle är det inte lätt!
586. Brukar någon av dina anhöriga bädda din säng? HAHA nej.
587. Bor du i villa? Nej. Detta har vi pratat om.
588. Vad tycker du om Café Soda? Vet ej vad det är!!?!?!
589. anser du dig själv som snygg: Anser ingenting!
590. vem är snyggast: Ed Harcourt!
591. har du varit kär: Ja, tänka sig.
592. ditt längsta förhållande: Treochetthalvtår. Typ.
593. är du en bra flick/pojkvän: Jag är nog en av de bästa.
594. hur många på din kompislista har du hånglat med: Vilken jävla kompislista!
595. vilka: Sluta. Tjata.
596. vad ska dina barn heta? Eli. Alla ska heta Eli.
597. är du lycklig? Ja.
598. vad begär du? Ärlighet, omtanke.
599. bästa tv-program? mhhm nåt med djur!
600. Hur har det varit att svara på frågorna? Döjobbigt (;

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?