lördag 9 oktober 2010

Hitta en lista!
Gla för de e ja, men gla'ast e nog ni??


Bästa promenad: I skogen i Brämhult (ja, där dom gör juicen!)

Favoritgata: Oj va svårt

Favoritdrink: Rom å cola

Äter lyxmiddag på: Vegegården...

Bästa mikromaten: Brukade micra bär o ha på glass på den tiden jag åt socker.

Favoritförort: Va? Man kan väl inte gilla en förort.

Fikar gärna på: Cosmo! Eller Kungsgatan.

Bästa lunchställe: Äter ju ba lunch på jubb. ):

Bästa brunchen: Har ej levt tillräckligt länge för att veta detta

Bästa kaffet: Dricker ej gift!

Bästa konsertlokalen: Bah vet ej. Är artisten som avgör hur bra're blir.

Bästa baren: Gu va längesen jag var ute.

Här bjuder jag mamma på middag: Vegegården

Här bjuder jag pappa på middag: Vegegården

Senaste Stockholmsupptäckt: Va?? Handlar inte detta om MalmÖ?

Senast sedda teater-/bio föreställning: Var på "Magi i berätteri", en kille som berättade sagor på ett mkt inspirerande sätt. Men senaste vuxennöje var "I rymden finns inga känslor". Faktiskt mkt bra!

Senast sedda utställning: Moderna! Vet ej vad det handlade om...

En bra gåbortspresent: En liden blomma!

Favoritlyxartikel: Åh gud, det är nu man ska svara nån svindyr salami, men jag vet inte. Sushi är ganska dyrt. Men det är lyxigt.

Läser just nu: Åhh jag är så dåligdålig, läser inte något.

Läser helst: Gratistidningar som kommer hem i brevlådan!

Favoritråvara: Grönsaker

Favoritfärg: Röd

Favoritmärke: a d i d a s

Favoritskor: Har precis köpt ett par SVINcoola snowboots (adidas)!!! mkt nöjd!!

Klädkonto per månad: vet ej. har inget konto. jag bara handlar! HEHE

Dricksprocent: O kr.

Modeförebild: Lily Allen?

Motionerar: Ja!

Mest överskattade affär: Hemköp.

Det dyraste jag har köpt: Kan va mitt digitalpiano

Favoritprodukt på Systemet: Ecologica: Berlina

Favoritprodukt på Apoteket: Linsvätska

Bästa fyllekäket: Vegansk kycklingkebab på JallaJalla!

Lyssnar på: Mycket! (men inte med dig)

Bästa förfestmusiken: Gaga.

Senast gnolade: "I ett hus vid skogens slut..."

Senast köpta skivan/-låten: Vegakörens platta.

Mitt sämsta köp någonsin: Sämstskinn! hahahah

Dansar helst till: Pinigt!

Senaste impulsköp: En asblommig klänning med fickor från Indiska!

Senaste fyndet: Se föregående fråga

Senaste secondhandfyndet: Två par vinterskor från Emmaus

Fulaste klädfärg: Neongrön

I dvd-spelaren/datorn: Har ingen på denne sketna datorn !

Användbar pryl: Telefon

Mode jag aldrig vill se igen: Jazzbyxor med påsydd kjol!

Värsta huvudbonaden: Hattar som ser ut som djur

Bästa huvudbonaden: Mössor!

Favoritaccessoar: ohh långa halsband!

Bil/Transportmedel: Cykel!

Återvinner: Ja.

Hejar på/håller på: Den som vinner

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Lyssnar på musik o läser om mord

1 kommentar:

Fido sa...

Får jag låna dina snowboots nån dag? Jag har storlek förti ån halv. Ibland förtiett.

Letar du ettår nåd?