torsdag 21 oktober 2010

P.J



Hello all singles!

Hälften av alla ni som läser denna blogg är SNIGLAR. Nej, jag mena SINGLAR, hahahahhaha hohooh.
Iaf. Det är coolt. Jag vet att ni skulle vilja ha mig som tjej, men tyvärr går inte det.
Många av er har mailat och frågat hur jag egentligen ser ut när jag håller på att blogga loss här hemma.
Jovars, kan la visa er en bild, tänkte jag.
90% av alla kvällar går jag klädd i pyjamas och morgonrock i ett SJUKT mjukt material.

Kvällens outfit

Sjukt mjuk morgonrock med små söta 3D-prickar. 99 kr på ULLARED
Randig pyjamaströja och alldeles för stora röda pyjamasbyxor från 1500-talet. (kommer således inte ihåg inköpsställe eller pris) (som om ni skulle vilja köpa dem...)

Tyckte jag blev lite för gullig på första bilden, så därför knäckte jag av ännu en som blev lite mer som mig (ful och oseriös)

4 kommentarer:

Din ägare sa...

Är dina pyjamasbyxor till salu?

Rasmus sa...

vad hände med dunsockarna?!

Sixbo sa...

Sv: Kom igen, klart du ska bli fota, blir kul :D Lovar att du kommer bli nöjd...

SJUKT VIKTIGT sa...

uppdatera bloggen snarast

/inläggshungrig läsare

Letar du ettår nåd?