söndag 2 januari 2011

Nya Dworek

Hej, Bloggen!
Nytt år, nya tider!
I år ska jag (enligt Veckorevyn) resa mera och förverkliga mig själv. Det låter väl bra? Det tycker jag.
Jallafall så planeras en charter i sommar! NÖJD.
Gruppen som planerar denna charter fångades på film under ett svettigt arbetspass. Målet var att lokalisera vart vi egentligen ville åka.



Det finns så många saker jag älskar med denna video. Jag har gjort en lista:

  1. Att någon överhuvudtaget har filmat är ju underbart. Samtidsdokumentation är alltid intressant!
  2. Sälljuden i inledningen.
  3. De rynkade ögonbrynen hos vissa deltagare när de inser att kameran rullar
  4. Kamerans skakfunktion när orten "LLORET DE MAR" läses upp
  5. Kommentatorn som bokstaverar orten
  6. Hjärnan i gänget som konstaterar att två L borde uttalas som "J". Får medhåll av kommentatorn.
  7. "Jojet de maj"
  8. Det oprovocerade tourettesskriket från kvinnan i mitten
  9. "Hoppas ni får fint väder och jävligt roligt". Med inlevelse.

1 kommentar:

EskimåEmil sa...

Jag tycker det här är superdejligt :D När får man vara på med? :)

Letar du ettår nåd?