tisdag 15 november 2011

Läsarfrågor.............


Hur gammal är du? 25 jordsnurr!
Hur gammal känner du dig? Ibland som 35, ibland som 20.
Är du rädd för blod? Nä, varför vara rädd för något man typ består av?
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Det är en soffa, som jag hittat i källaren (=fattig tjej), två av tre katter ligger i denna soffa. I soffan finns en skitmjuk filt!
Vilken är din favorithögtid? Tvingas att välja midsommar för då är det iallafall hyfsat varmt ute.
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Just nu? Mmm, Spanien <3
Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Polen!
Hur vill du tillbringa din pension? Vill ha asmycket pengar, fina vänner, djur och ett grymt hus. Sa jag asmycket pengar?
Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Makrill, ägg, kallt vatten, öl. (Haha, skoja ba där om ölen, kom ej på en fjärde sak)
Hur går du helst klädd? Åhh, vet inte. Det som känns bäst atm.
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Svenska eller musik. (=tradig tjej)
Vilken är din favoritaffär? Coop! Hehe.
Vad har du för storlek i kläder? M
Vad köpte du senast? Halsduk och mössa.
Hur många gånger har du flyttat? Fyra, tror jag.
Har du blivit sydd någon gång? Japp!
Har du någon gång badat naken utomhus? Jajemen!
Vad åt du till frukost? Två Falu RågRut med makrill. (såklart)
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var en patetisk liten femtonårig lantistjej. Hade precis överlevt år 2000 och shoppade väl min första bh på Lindex?!
Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Neii. Cyklar alltid förbi polisen när dom vill stoppa mig.
Vilken var den sista konserten du var på? Den sista? Låter sorgligt! Men den senaste konserten jag var på var... uhm... fifan det minns jag inte! Sjukt. För länge sen då, kan vi konstatera.
Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja, många gånger när jag var cool o spelade i band bl a.
Har du svenskt ursprung? JA.


(bilden föreställer mitt 15-åriga[???] jag. Ev är jag 17.)

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?