torsdag 5 november 2009

Det bästa programmet i världshistorien


Här är en av killarna o hans mamma! fyfan vad snygga dom e!!!



MAMMAS POJKAR.
Har ni ännu inte fått en chans att betrakta detta sjunde underverk till tv-program råder jag er att lägga undan ALLT annat och BARA fokusera på er tv-apparat kl 20.00 på TV4 vareviga torsdag.
HERREJÄVLAR vilket bra program!
Det har allt. Nedan har jag listat allt det har.

DET HAR:
  • Spänning
  • Mystik
  • Drama
  • Kärlek
  • Våld
  • Humor
  • Tragik
  • Horor
  • Bra musik
  • Snygga killar
  • Intelligens
  • Droger
  • Mammor
Det går typ ut på att det är massa tjejer som ser likadana ut som ska bråka om tre killar som är SJUKT olika (men jävligt snygga allihop!!!) Och visst, det har man ju sett en miljon gånger på MTV, men här kommer SKRUVEN! KILLARNA HAR SINA MAMMOR MED SIG PÅ MANSIONET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså fatta så freaky! MAMMORNA är där och liksom säger så "Min påg han e läckor, riktigt fin, mammas lelle pojke"! Och typ pussar på dom helt mycket och sånt. Sen också så säger dom i såna videoklipp typ "Min pågs tjaj ska komma från Svarje, dom får ente ha för mycket farj på saj eller komma utanför Europa".
Alltså hello! Fan vad jag ÄLSKAR folk med tydliga krav. Sverige är alldeles för mjäkigt. Nån som har stenhårda krav är en syriansk mamma som vill att Bobby ( Hihi ja, han heter så, alldeles sant! ) ska hitta en tjej som är oskuld OCH syrian på det där huset.

Åhhhh och nu är det bara en och en halv timme kvar innan nästa avsnitt! Tyvärr åkte min favorit ut förra avsnittet, kommer sakna henne så mycket!!! <3> PROGRAMMET NU 20.00!

1 kommentar:

Örjan sa...

haha, jag följer det också. Och jag hatar när jag kommer på mig själv med att småle.

Men gud vilka idioter som bor i det där huset, jag vet en tjej som jag skulle slängt över balkongen direkt :P

Letar du ettår nåd?