fredag 30 december 2011

Det är jävla helg baby jag ska ha mig lite kul!

Tyvärr är det ju bara en ytterst liten skara av mina läsare som fått äran att riktigt festa loss med urs truly = mig.
Men en som har gjort det, och gillade det, har liknat mig vid R.Kelly och i synnerhet låten "Ignition". Jag kollade in videon imorse och kan helt klart hålla med om att det finns vissa likheter.

Så här går t ex delar av texten:


Nu, vanligtvis, gör jag inte detta men eh ....

Gå på huvudet och bryt av en liten förhandsvisning av den remixen ....
Nu, jag försöker inte vara oförskämd
Men hey söt tjej jag känner dig
Som du gör de sakerna du,
Påminner mig om min Lexus Coupe
Det är därför jag är helt oppe i din grill
Försöka få dig till ett hotell
Du måste vara en fotbollstränare
Sättet du fick mig att spela på fältet

Så bebis ge mig dat "Tut tut" Och låt mig höra dat "beep beep"
Kör händerna genom min afro
Bouncin "på tjugo fo's
Medan de säger på radion:

Det är remix till antändning
Hot och fräsch ut i köket
Mamma Rollin den kroppen
fick varje man här önska
"Sippar" på coca och rom
Jag ba typ "jag är full, så vadå"
"Det är jävla helg baby jag ska ha mig lite kul !"
Bounce !


Särskilt partiet med att jämföra tjejer med mina bilar är något jag kan direkt relatera till. Samt talesättet "Det är jävla helg baby jag ska ha mig lite kul!"

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?