torsdag 29 december 2011

Ska också göra nyårslistan!


Följande lista har jag besvarat (kan man ens besvara en lista!?) varten
da år sen den framställdes i ett laboratorium år 200x.
Kommer aldrig ihåg vad jag skrev sist, för det är framtiden som räknas!!

DWOREKS 2011.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
OM jag gjorde. T ex köpte jag ett akustiskt piano, sa upp mig från mitt jobb och skaffade ett nytt (bättre). Jag började sjunga jazz och gjorde mig av med en massa fett.

Har du några nyårslöften?
Samma som föregående år, att inte utsätta mig för saker som jag på förhand vet kommer bli tradiga. Sen kommer jag inte på nåt mer... Kanske sluta handla så jävla mycket kläder.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa! För något år sen svarade jag "EHH nää hallå" på den här frågan eftersom det var så ABSURT att folk skulle skaffa barn. I år är det 2-3 stycken som krystat fram sina kids och jag börjar vänja mig vid tanken på att det är en naturlig process i folks liv.

Vilka länder besökte du?
Tyskland! Waao. Och Spanien, goddamnit! Och så Danmark.

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Eftersom mitt sifferminne är under all kritik och jag inte ens kan minnas ett enda datum så är svaret mest troligt inget.

Vad var din största framgång 2011?
Att jag tog tag i grejer.

Största misstaget?
I don't do mistakes.

Bästa köpet?
----- >>> BULL TJEJ <<< --- Min iPhone ): Mitt ljudkort. Och så mitt piano såklarrrrt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Sjuka mängder på kläder och skor. Alkohol och keso kommer nog också rätt högt upp i listan.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nja, jag vet inte. Jo, såklart!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Chet Baker - Just Friends, Julie London - Fly me to the moon, Kathadin's Edge - Sydney, Florence + The Machine - Shake it out, Juanes - La Camisa Negra T E X.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Coolare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mindre sjuk.

Blev du kär i år?
I fall in and out of love!

Favoritprogram på TV?
2011 var året jag typ slutade titta på TV.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Har faktiskt inte en aning.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja. Om det fanns mer tid.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Kameleont.

Vem saknade du?
Bl a Nelson och Sofi som tvunget skulle flytta till Stockholm resp. GBG. Lönt.

Den bästa nya personen du träffade?
Har ändå träffat en bunch of nice people i år alltså! Tänker inte outa dom här, men dom vet nog vem dom är, hihihihohohohoh.

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?