söndag 1 mars 2009

I want a perfect soul

Tjejer som pratar med varandra:

hej hej :) jo de va jätte längesen... tack.. dina bilder e me jätte fina. så smal du e... va ja gör nu för tiden? ja du ja jobbar nästan halvtid annars e ja mest hemma me min son... sj då? va gör du nu för tiden? vart bor du nu? puss&kram :)

hehe okej... barn e kul men krävande. han heter Kevin o e 20 månader... tiden går fort... :) ska snart lägga upp en bild på han här inne tänkte ja. okej bor du sj då elr? såg du va förlovad? händer idag då? okej ja bor utanför höör me min son o sambo, i norra rörum, storm trivs o har dagis o allt nu så... :) puss kram

ja de hade varit jätte kul o träffas... din tid me barn kommer väl me nån gång :) finns bild på han nu :) vi har vatt tsm i 4 ... Läs merår... förlovade i 3! nej vi bor just nu i en trea me marklägenhet ingen över elr under bara en vägg i vägg så finns bara två lägenheter i detta hus. egen trädgård lagom stor med mera... letar hus för fullt men ska ha ny familjebil me så får se.. tar tid innan man hittar sitt hus man verkligen vill ha... hitta ett (grannens) men han ändra sig o behöll huset :( lissen... vem e du tsm me då? ålder? vatt tsm länge? puss kram

"hehe tack så mycke :) perfekta paret på bild ja men som du sj skrev går allt upp o ner emellanåt! :) han e 22 snart.. :) men va kul att ni kom på att ni ville mer båda två... bor ni ihop nu då? vart e han ifrån från början? ingen bild på han?
kramis

hej hej skrev ett meddelande till dig me min msn i... :) okej låter härligt hoppas de funkar bra mellan er då... ska ni ha hus då elr? vet du vart du vill bo i så fall? jo hitta heltidsjobb e inte de lättaste... illa nog... vi träffades faktiskt på studenten fast ja vetat vem han va sen 8an ...å ja va lite småkär i han... han hade flickvän när vi träffades men han skulle ändå dumpa henne, han sa han vänta på rätt tillfälle så... ska man väl va glad man fick han :) ska kolla bland dina bilder nu o se om ja ser han :) puss kram

om de e han på visningsbilde så va söt han e. va kul för dig :)"



^_____________^
Go die in a fire.

1 kommentar:

Olov Källgarn sa...

Men fan ZannaSannagriskartong, det här är ju underbart. Att du skriver skit igen alltså. Och konversationen rockar. Jag älskar människor som liksom.. jag vet inte, hur är det egentligen? Jag förstår inte hur de kommer fram till saker, eftersom alla deras åsikter och val i livet antingen slumpgenererade eller bestämda av deras föräldrar eller pojkvän. Ja nu kanske jag besvarade min egen fråga. Fast det är lugnt, för jag skrev ju inget frågetecken.

Men de kommer ju JÄTTEBRA överens. Inga sporadiska mail där inte, verkligen en intensiv konversation fram och tillbaka.

De kanske känner att de "har fått en bra KONTAKT" ?!!!! FÖR FUCKS SAKES, jag ska DÖDA alla som tror att de "fått rätt bra kontakt". Vad i helvetes jävla RÖV ska det betyda? Ungefär lika illa som att "ja det var skönt att komma hem". HÅLL TRUTEN

PS. Jag fick skriva "anisha" i Captchatexten. Nu är jag svinkåt på anisha, det låter som ett sexigt namn, lite som Anya som Deep Purple sjunger om, fast nåt slags indiskt skit också vilket jag iofs inte gillar men jaja ha d bra :)

Letar du ettår nåd?