lördag 21 mars 2009

Sniff!

Okej, då vi precis dissat en stjärna är det dags att hylla en annan:
OTRIVIN Nässpray!


Ni har väl alla provat nässpray gissar jag?
Mm, visst näsan är täppt som aldrig förr, det går knappt att andas, ögonen vattnas, huvudet känns som en pumpa. Ett sprut med sprayen och problemet blir det motsatta:
Snoret flödar fritt och ett paket näsdukar tar slut på ingen tid alls.

Inte nu längre! Otrivin innehåller nämligen några magiska ämnen som gör att den verkar på BÅDE nästäppthet och rinnsnuva! Snoret bara avdunstar bort och du mår som en prins igen!

DEN ÄR SÅ HIMLA UNDERBAR! Jag ger den FEM kronor av FEM möjliga!


2 kommentarer:

3 apples sa...

nässpray! jag gillar det. och jag drömde att finska romer hade "lånat" min kamera bredvid en bankomat och jag hade nya skor (ekologiska och blåa) och jag var och kollade på en jättestor lägenhet som det redan bodde fullt med folk i och jag tänkte inte flytta dit. jörgen var sjuk - det kunde man utläsa på kaffepaketet... det var en rolig dröm! som sagt, nässpray!

Alex sa...

Men shit! det låter ju helt fantastiskt! inte för att jag typ nånsin använt nässpray men jag har ju då en pojkvän som springer runt o tror att han eventuellt har bihåleinflammation. Är det alltså mycket bättre än neceril?

Letar du ettår nåd?