söndag 22 mars 2009

Någon borde skaffa blo-ogg!

Kommentar på Otrivin-inlägget:

"Anders: nässpray! jag gillar det. och jag drömde att finska romer hade "lånat" min kamera bredvid en bankomat och jag hade nya skor (ekologiska och blåa) och jag var och kollade på en jättestor lägenhet som det redan bodde fullt med folk i och jag tänkte inte flytta dit. jörgen var sjuk - det kunde man utläsa på kaffepaketet... det var en rolig dröm! som sagt, nässpray!"

Anders, kära vän, ditt verbala uttryckssätt och din förmåga att måla upp minnesbilder som för tankarna till olovliga berusningsmedel och glada dagar i solen (med glass).
Skaffa blogg, du kan annars ta lite av den mediala uppmärksamhet som Mr Anttila så oförtjänt stulit åt sig!

2 kommentarer:

3 apples sa...

ha ha... har länge funderat på att inträda i bloggarnas rike - har dock inte dessa drömmar alltför ofta - så vad skulle väl JAG skriva om..? en tanke har varit (är) att bara skriva om religiösa fenomen... det är kul! ska tänka lite till. nu ska jag snart ha mattetenta. hurra!

Johannes sa...

Hepp, jag har ju spelat basket med din pojkvän, men det visste jag ju inte då. Hälsa honom så gott!

Letar du ettår nåd?