torsdag 5 maj 2011

Sug efter finkultur!

När jag häromdan tog lite mousse i mitt hår blev jag så ruggigt sugen på att festa som en tonåring!!!!
För förra gången jag använde mousse (seriöst) var när jag knappt var torr bakom öronen än och hängde på "Jägersbo" typ det enda "dansställe" man kunde komma in på som barn, som låg mitt ute i skogen och rymde typ alla bondlurkar you've ever seen.
Skulle kunna prata i en evighet om "Jägers", men har slut på ångestdämpande, så det är bäst att jag låter bli.

För övrigt vill jag passa på att tacka min mamma som obegripligt nog KÖRDE mig och mina idioter till kompisar till detta fruktansvärda ställe, trots att hon säkert hade bättre saker för sig...
Herregud, om man bara kunde programmera in lite FÖRSTÅND i tonåringar....

Såå, nån som hänkar med i heljen ??? !!!



(älskar att 17 pers gillar detta videoklipp. 3 gillar inte. Humor!)

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?