fredag 9 november 2007

Hotel Song


Jag veeet, jag veeet, ni har legat sömnlösa inatt för ni undrat vad det är för mer grejer som bekymrar mig. Så vi slutföljer listan med dessa punkter:

6. Den obefintliga högertrafiken för fotgängare. När man föds borde man få en rejäl och riktig utbildning om hur man ska gå på trottoarer och gångvägar. Man ska till exempel alltid hålla till höger (för i Sverige har vi högertrafik, det är rätt lätt att komma ihåg då) för att undvika krockar med andra människor. Jag pallar alltså inte.

7. Personer som glor på vad man byter till för låt på sin iPod. ÅHH! Är det så intressant om det är *NSync eller System of a Down? SLUTA! Jag blir nervös och måste hetsbyta så att det blir helt stirrigt i min förut så lugna iPod-stund, eller så måste jag smygbyta med iPoden i fickan o det går åt helvete med allt.


För övrigt har jag idag tagit bort en "favorit"-blogg från mina bokmärken. Det är egentligen inte mitt val, men jag känner inte att jag är speciellt intresserad av att ta del av personens skriverier nåt mer... Tråkigt att livet jämt ska ge en på käften. Men tack för M.Ronson!

På söndag är det fyra veckor sen jag åt socker sist. Det förfirade jag med att fixa mina naglar med fransk manikyr, oh la la, mycket tjusigt och girligt vardagslyxigt. Jag kan dessutom fortfarande spela piano och rensa sill, så oroa er inte för att jag ska bli mindre manlig.


Naglarna.

1 kommentar:

sunbreakthrough sa...

Grymma naglar. Och sjukt bra jobbat med sockeravhållsamheten. Jag ska också börja med det...ehrm, på måndag ;P

Letar du ettår nåd?