tisdag 13 november 2007

Who do you think you are?

Åh fifan, jag är så jävla trött.
Jag satt och skummade igenom min "feed" på Facebook och la märke till att det är den 13 november idag. "Shit!" tänkte jag "Fredan den trettonde igår, å jag som såg 1408 igår *gulp*"
Men nä. Hoppas går ju, idag är ju faktiskt tisdag. Bah!
Därefter tänkte jag bre mig en smarrig frukostmacka så här i ottan och plockar fram brödet och står en lång stund och funderar på varför det heter "Fågellimpa". (Pågenlimpa, stod det ju)
Jävligt trött, alltså!
Jag ska snart ut och cykla, helt sjuk idé för övrigt, jag har glömt hur man liksom svänger och allt det där peka med hela armen och joxa.
Jo och ja! 1408 var jävligt skrämmande, kanske inte en sån jävla bra idé och se den några dygn innan man faktiskt skaaa bo på hotell för första gången i sitt liv (eller andra egentligen, jag räknar inte skolresan i sexan).

Jag ska börja säga "märk väl", det är precis så där snutigt och översittaraktigt som jag gillar.

Jag har köpt en sån där krangrej! Ni vet! Sån som man sätter på sin kran så blir den som värsta duschstrålen och man kan leka professionell diskare för all kommande livstid!


Jag får berätta mer om det här intressanta fenomen senare, märk väl: senare.

2 kommentarer:

sunbreakthrough sa...

Hoppas ni får rum 1408 :D

Olov Källgarn sa...

Haha Zanna, du är en riktig jävel du - emellertid!

Letar du ettår nåd?