tisdag 20 november 2007

I've been down this road

Kan vara det cutaste ever: En kille såg en söt tjej på tunnelbanan, slängde ihop en hemsida och hittade henne. Nu ska de dock bli rika på att sälja den översöta storyn. Ger en bitter eftersmak.

Det här med Facebook. Alltså. Jag kan tyvärr inte förstå den här enorma hysterin kring att de äger ens personliga information. De flesta hemsidor kan ju göra vad de vill med min information som jag anger, det gäller väl bara att hålla sig i skägget och inte skriva sitt kontonummer och sånt. Det har blivit så hajpat, vad är det värsta som kan hända liksom? Att de använder min kropp i en kampanj mot fetma? Härligt! Att de använder mitt ansikte i en porrfilm? Right on, Facebook! Att de mailar mina arga blogginlägg till kommande arbetsgivare? Kör hårt!

En av de roligaste sakerna som finns i hela världen är att det finns en uppblåsbar krokodil i en sjö mellan Lomma och Bjärred. Livet känns så värt varje morgon jag ser den.

Det flyter runt en uppblåsbar krokodil i en sjö mellan Lomma och Bjärred


1 kommentar:

Anonym sa...

Är det du som har ritat bilden? min mailadress är morris_lover@hotmail.com och skulle bli tacksam för svar!

Letar du ettår nåd?