måndag 5 november 2007

Oh My God I Can't Believe It

För att spinna vidare på det en bekant skrev om i sin blogg idag så vill jag gärna tala om det här med att önska sig saker som man får och sedan vill bli av med...
Till exempel kan man vara så jävla överdum att man önskar att man hade mer att göra på dagarna eftersom man är rädd att förgås medan man sitter hemma och rullar tummarna. Nu har jag saker upp över öronen. Ska plöja igenom en 350-sidors bok och skriva ett referat tills på onsdag nästa vecka om vi ska kunna komma iväg till Prag. Visserligen är det väldigt intressanta saker som behandlas i boken, me n med en ny k
urs som börjar här i veckan känns det mest som blähä blaha och adios.

Boken jag ska läsa

Det var ju fan också vad Blogspot ska bråka. Jag tror aldrig jag kommer hitta en bloggplats som är menad för mig.

Idag har jag och 1785 kr varit på Netonnet (den fysiska butiken i Malmö) och handlat en iPod. My god! Jag som tjatat om denna iPod sen jag såg en för första gången! Nu ligger den på mitt soffbord, svart och läcker och jag väntar bara på att det ska bli ny dag och jag kan få en anledning att gå ut och sätta igång den.
Ungefär så här ser han ut:

Min nya iPod.

Nu är jag även helt sugen på att skaffa en piercing. Till. Eller ja, mycket pekar på att jag kommer plocka ut den jag har i näsvingen om en ny blir aktuell. Jag vill då pierca mig i underläppen, en "labret" som det heter. På forumet jag hänger finns en omröstning där "ja"-sidan leder jävligt stort. Du som läser kan väl gärna lämna kommentarer på vad du tycker!

1 kommentar:

Olov Källgarn sa...

Hej Zanna. Du e gris.
Jag e big bison som läser din blog.

Letar du ettår nåd?