onsdag 8 september 2010

Dagens ATT GÖRA

När jag började blogga (asså detta är sjukt länge sen, typ säkert 2007 lr nåt) så var det väl inte jättehett. Jag följde typ Triple S Gris-bloggen och kikade nångång in på typ Blondinbellas för att fatta hajpen. Då skrev typ folk om saker som upprörde en, krig o politik! Nu är det mer intressant vilken ring man tänkte ha på vilket finger på vilken kväll på Spy Bar. (Ja, Kissie, jag tänker på dig)
Kissie är ju ball förresten, gör sjukt bra listor om hur hennes vecka ser ut. Tänkte att jag skulle göra en själv, men eftersom jag inte har nåt ritprogram (fattig!) så kan jag inte!!!
Några guldkorn från denna veckan kan jag väl iallafall bjuda på:

* Bli bjuden på soppa av ett fan
* Besöka min läkare
* Träffa en annan storbloggare för planering av ett framtidsprojekt
* Ligga o snora i soffan
* Kolla om jag har feber 1 gg i halvtimmen
* Åka på turné
* Vara med på TV
* Förhoppningsvis jobba lite innan det.


Va, vad tyx! Lite mer personlig Dworek, till er tjänst!



2 kommentarer:

Storbloggaren sa...

Hallå! Storbloggaren här! Du verkar sjukt produktivt, kan du smitta av dig?

Jordefamn sa...

Va? Inget ritprogram?
Har inte du Ubuntu?
Då borde du ha GIMP installerat redan.
Titta under Program->Grafik.
Installera det annars med Pakethanteraren Synaptic (System->Administration->Pakethanteraren Synaptic, sök på GIMP).
Vi vill se flashiga listor!

Letar du ettår nåd?