onsdag 8 september 2010

Jag älskar mat

Hej, jag heter Dworek och jag älskar mat!
JAPP, det är sanning! Framförallt är sushi min största favorit i matvärlden, vilket jag absolut inte trodde första gången jag åte det. Då spotta ja ut och skrek "ÖEHH". Sen en dag... Började rycka o dra i mungipan! "mmmm, sushi ändån!" Så jag gick ut o köpte mig en 8-bitars o tryckte ner. MYCKET FINT. Sedan dess försöker jag äta sushi minst en gång i veckan. Jag kommer senare att bedöma Malmös alla olika sushirestauranger! Hinner tyvärr inte nu, kollar på Halv åtta hos mig. Rätt passande då jag älskar mat.

Nyss åt jag råraka. FATTA GOTT DE E. Behöver dock fler tips på vad man kan ha på............




1 kommentar:

SJUKT VIKTIGT sa...

dä ä väl lingonsylt oftast. men lite smörstekt trattkantarell hade FAAN inte varit fel. kan vi inte käka det nån dag? (slår självfallet in det på champinjon i snabbkassan...)

Letar du ettår nåd?