söndag 19 september 2010

Nya coola grejer på bloggen

Japps, det är fanimej mycket på gång nu, i Sverige och på http://dworek.blogspot.com !

Nu finnes en ny undersökning, jag vill veta hur dags mina små bloggläsare lägger sig om kvällarna!
Själv är jag uppe på övertid nu, brukar stupa i säng runt 22.00. Och nu är klockan 22.19!! Men är man på valvaka så är man.
Dessutom har jag ca 200 gram lösviktsgodis kvar att kränga. Imorgon börjar sockeravvänjningen ju!

En annan NEWS:

Nu kan ni följa mig på Twitter! Dels här via bloggen, eller så kan ni klicka på fågelen och få direkt access! Jag vet knappt vad Twitter är, tro nu inte att jag är teknisk eller så. (Det tog ca 4 minuter innan jag visste hur man egentligen twittrade ut nånting överhuvudtaget!)

Har även börjat göra vissa partier i texten fetare, som alla storbloggare gör.
Tjingeling!

3 kommentarer:

Anna sa...

Definiera "lägga sig". DÅ en lägger sig eller då en somnar?

Sanna L B sa...

Man vet väl oftast inte när man somnar? Så, när man lägger sig.

Anna sa...

Fast jag kan lägga mig tio, och sen ligger jag o läser eller surfar eller kollar på något. Och sen släcker jag och liksom.. lägger mig igen. Fast flera timmar senare. O sen efter det somnar jag.

Letar du ettår nåd?