lördag 19 februari 2011

Dag 01 – Presentera mig själv


Hejsan hoppzan, Dworek heter jag! Eller, nää det gör jag ju inte, men jag hade kanske önskat att jag gjorde. Dworek betyder ungefär "liten herrgård" på polska och är även namnet på en billig (men effektiv) vodka från Systembolaget. Jag drack mycken sådan i mina ungdomens dagar och har därefter fått smeknamnet Dworek (av vem kan jag dock inte minnas).
Jag driver denna blogg sedan några år tillbaka och har runt 2000 läsare ;)
När jag inte sitter och knapprar på min datorapparat så jobbar jag på förskola och förstör massa barns framtid (skoja bara, jag är en fantastisk pedagog!)
Jag har tre katter som ibland figurerar här i bloggen. Oftast bara två av katterna eftersom den tredje katten numera är särbo med oss. Jag har inga barn och inga laster, förutom möjligtvis Alpro Sojapudding.
På fritiden lyfter jag tunga vikter på gymmet, försöker springa på ett löpband, tittar på obskyra filmer och spelar ibland TV-spel. Något annat jag spelar, förutom TV-spel och Allan, är piano och gitarr och hockey med mina stämband, hehe!
Jag tycker om djur och roliga saker i livet.

Vill ni anställa mig v.v ring 0739-383489

(nu började grannen ovanför dammsuga, så nu orkar jag inte blogga mera! Hejdå!)

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?