tisdag 22 februari 2011

Dag 03 – Mina föräldrar

Oj oj, har blivit akut sjuk så jag lyckades inte producera något inlägg igår!
Nu ligger jag nedbäddad i soffan och orkar inte ens resa mig för att sätta igång TV:n. Kan lika gärna blogga om mina föräldrar då t ex!

Finns väl inte så himla mycket skojigt att säga, vill t ex inte röja deras identiteter heller. Men vi kan säga som så att de har ganska coola och kulturella arbeteten, inte kassörska på ICA liksom (inte för att det är nåt fel på det!!!) och har varit ihop sen dinosaurierna dog ut typ.
De träffades på en folkhögskola där de båda skulle studera musik. Man brukar ju säga att kärlek börjar med bråk och så var det även i detta fallet. Som jag förstått delade de toalett och min pappa har (i likhet med många män) stora svårigheter att fälla ner toasitsringsegrejsimojsen efter att han gjort sina behov. Detta retade min mamma till vansinne varpå hon skällde ut min stackars lilla papi och skrek "Fäll ner ringen för i helvete!!!!" Eller nåt i den stilen. Sen dess har de varit tillsammans. Ändån!

Inga kommentarer:

Letar du ettår nåd?